محصولی به نام لاک لب ، از نوادگان دوست داشتنی ماتیک، در دنیای سحرآمیز لوازم آرایش می‌باشد. در گستره وسیع محصولات آرایشی نیز همچون زمینه‌های دیگر که با پیشرفت‌های روز افزون همراه است، همواره شاهد تولد لوازم آرایشی جدیدی هستیم. این نوآوری تا به آنجا پیش رفته که محصولی جدید و مدرن به نام لاک لب طراحی و متولد شد که نسبت به محصولات کلاسیک دارای مزیت‌ها و برتری‌هایی می‌باشد. این مقاله اختصاص به معرفی و بر شمردن صفات این محصول داشته و به بررسی همه جانبه این موضوع خواهد پرداخت.

لاک لب

معرفی محصولی به نام لاک لب

همه خانم ها با رژلب آشنایی کامل داشته و حداقل یکی دو نمونه از این محصول آرایشی را در کیف میکاپ خود قرار داده اند. حال می خواهیم ببینیم که لاک لب دارای چه مشخصاتی است که به تازگی شهرت یافته، در مدت زمانی کوتاه به محبوبیتی چشمگیر دست یافته و به سرعت در حال جایگزین شدن با محصولات قدیمی یا مشابه می باشد. لاک لب از یک مداد یا قلم و تیوب شیشه ای یا پلاستیکی تشکیل شده که حاوی پیگمنت هایی همانند ساتن می باشد که سایه ای نرم، عمیق و مخملی بر روی لب ها ایجاد می نماید. رژلب ها معمولا از مواد روغنی و موم تشکیل شده اند که به وسیله ترکیب با عناصر دیگر، طعمی تلخ و ناخوشایند داشته و احساسی بد را در مصرف کننده ایجاد می نمایند. اما لاک لب فاقد طعم یا مزه خاصی بوده و به همین دلیل نسبت به رژلب از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. قلم طراحی شده در لاک لب ، همانند قلم های مشابه در برق لب و یا رژلب مایع بوده و به همین دلیل دارای دقت و ظرافت بیشتری در هنگام استفاده می باشد. وجود طیف های مختلف رنگی در این محصول نیز از هر گونه محدودیتی جلوگیری کرده و می تواند پاسخگوی تمامی سلیقه ها و در تمامی سن های مختلف باشد. همه خانم ها از سن بیست سالگی به بالا می توانند بدون هیچگونه نگرانی از این محصول استفاده نموده و از زیبایی خوشایند و دلپسند آن لذت ببرند.

از طرفی وجود دو نوع معروف مات یا براق در خانواده وسیع لاک لب می تواند در تمامی سبک ها و مدل های آرایشی مورد استفاده قرار گرفته و در مواقع لازم کاملا مات و محو یا کاملا شاینی و درخشنده به نظر بیایند. به همین دلیل است که استفاده از این محصول و یا انتخاب رنگ در آن کاملا آزاد و بدون محدودیت بوده و تقریبا تمامی مصرف کنندگان این محصول از آن راضی و خرسند هستند. آسان طب از علاقمندان به این ماده آرایشی دعوت می کند جهت آشنایی بیشتر ادامه این مقاله را مطالعه فرمایند.

ویژگی‌ها و مشخصات لاک لب

لاک لب

برای تفکیک محصولی با عنوان لاک لب لازم است طی یک دسته بندی کامل به بر شمردن مشخصات این ماده آرایشی جدید بپردازیم. این مشخصات شامل:

  • دوام و ماندگاری لاک لب در حدود 8 ساعت بوده و طی این مدت بدون تغییر باقی خواهد ماند.
  • در صورت استفاده از لاک لب نیاز به تمدید آرایش نداشته و یکبار استفاده از آن در طی روز کافی می باشد.
  • بر روی دندان های شخص مالیده نشده و هیچگونه جلوه ناخوشایند یا دردسر آمیزی نخواهد داشت.
  • در اطراف لب پخش نشده و طراوت و زیبایی لب ها را حفظ خواهد نمود.
  • وجود فرمولاسیون نرم، سبک و ابریشمی که حالتی سایه مانند از یک رنگ منحصر به فرد را در لب ها ایجاد می نماید.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 11 خرداد 1397برچسب:لاک لب, | 16:5 | نويسنده : Bahar |